When is my wedding
Wedding Ticker from WhenIsMyWedding.com

Wednesday, November 2, 2011

Update pukal....

salam n hai,

haha, ikut suka je update blog kn..x consistence lansung...byk gler nk update tp selalu tangguh2, lama2 jadi basi pastu dh malas nk update n dh x tau nk mula yg mana 1, lg pun saya bukan ada hanpon yg canggih maggih nk update on d spot kn...ok jom2 tgk update pukal..

1. Kasut nikah

agak frust bila call GAVY kt maju junction, dia kata dh x terima tempahan sehingga April 2012 padahal majlis bulan 3...huhu mana nk cari kasut yg ku idam2kn tu...jalan2 shopping mall jumpa kasut idaman kalbu kt primavera tp sayang seribu kali sayang, kasut x muat!! 2 mall tau saya survey..last skali masuk marks & spencer, kasut sgt sedap dipakai, warna saya suka tp mcm x kena dgn baju nikah, harga agak mahal...huahuahua..nk beli ke tidak?? dua tiga kali masuk dan berlegar sambil pikir nk beli ke tak...last2 saya beli sbb dapat idea dari blogger Puan Xora which is kasut dan bunga tgn warna kontra dgn baju nikah :)

*kasut nikah

2. bunga tangan

bunga tangan ada 3 untuk event yg berbeza...untuk nikah, sanding dan bertandang...untuk nikah saya akan pilih warna yang sama dengan kasut nikah saya (seperti diatas) .... yang ni saya akan DIY..dapat idea dr blogger2 lain iaitu bunga carnation kertas tisu..dh try buat n menjadi :) bunga tangan untuk bersanding saya nk guna bunga segar n insyaAllah dari cameron highlands..bulan 1 nk naik kesana sbb ada kenduri sambil tu tempah bunga :D untuk bunga bertandang, saya nk cuba untuk bunga bunga kristal..yang ni saya amik idea dari Puan Kina ...boleh kan kina? cuma x tau la sempat ke x nk DIY bunga kristal..kalau x sempat guna artifical flower je la... :)

*untuk nikah (sama warna kasut-20% DIY)
*untuk sanding (cari bunga segar)
*untuk bertandang (akan DIY)

3. barang hantaran dan deko hantaran
so far, barang2 hantaran yang meliputi barang personal dh settle cuma tgl hantaran mknan je lg..utk deko2 pon dh beli, hope semuanya cukup.hantaran untuk nikah mmg simple je x mcm tunang hari tu..yg ni main letak2 je..hehe...



*masa ada lg 4 bulan...sgt nebes..byk benda x siap lg


0 comments:

Post a Comment